be my bestfriend, i'd love you forever.

såja, äntligen lite tid för bloggen hehe. kom hem från malin runt sex tiden, hade jätte kul ute i odensala, måste göras om. natta hade värsta huvudvärken, så hon kom inte :( .. men ja, vi åkte pulka, tills malin förstörde den... hahah. sen typ vart det jätte kallt och vi var helt blöta, så vi gick hem till henne, åt, bakade kladdkaka och gick ut till hennes garage för att kolla på film, hon har en sån stor bioduk där, därför tittade vi där. vi valde typ bästa filmen - the fast and the furious. kärlek till filmerna alltså. när vi sett klart den, hade vi typ inget att göra, så vi spelade playstation. haha det va jätte kul och spela på sån stor "tv" eller vafan man ska kalla det haha. och så fick jag se hennes pool också, fast den va ifs täck i snö, men jag såg den typ haha! sen typ började malin fixa sig för vi skulle åka tillbaka in till märsta, så vi gick tillbaka in till huset. så satt jag inne på hennes rum och kollade igenom hennes garderob. hittade lite grejjer som jag bestämde att hon ska ha på sig på måndag. annars blir jag ledsen :( .. men hon sa att hon skulle (a) .. satt vi datan och hade tråkigt ett tag, sen kom djana hit och vi pratade lite hehe. senare så typ träffade jag felicia och kriii. så stack vi till uh, och så typ träffade vi massa folk. har iallafall haft kul idag. imorgon vet jag inte vad som händer, kanske solar solarium och sen drar till väsby. måste köpa nya skor. men får se, måste snacka med mamma senare. hehe. nu har jag ont i min mage, jeffla mens. aja, ska hjälpa min mamma nu. gör nog en hiss och diss lista senare, det var ett tag sen. // sabina

Kommentarer
Postat av: Felicia - tävling pågår, avgörs på julafton!

nu har jag en tävling på bloggen,

du kan vinna ett hemligt föremål!

Du är med i tävlingen genom att skriva

en kärleks dikt elr en jul dikt!

sedan väljer jag ut 5 st till final :D

2009-12-20 @ 12:30:44
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0