dygnar med ena (y)

nu börjar jag känna mig en aning trött. men jag tror cola ändrar det ganska fort haha. ena sover här ikväll, vi har precis webbat med fredZ och sen typ lite annat folk. flippat med massor på msn och druckit liter med cola. så vi är väl lite hyperaktiva just nu. ja, jag tror vi ska dygna eller något. ingen rolig inne på msn just nu. tråkigt att alla sover haha, fast det är iofs julafton idag/imorgon. hehe, så god jul på er söta läsare. vi skulle ta massa bilder, men min kamera är borta. börjar misstänka min syster haha. ska ändå försöka ta lite webb bilder, men vi får se. nu ska vi fortsätta lyssna på house, och leva livet. puss! // sabina.


Kommentarer
Postat av: elle

tänkte kika in, och önska er en riktigt god jul! :)

kram

2009-12-24 @ 13:42:15
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0