för jag har lite tråkigt typ haha

OM DIG
Namn - Sabina
Bor - stockholm.
Syskon - 2st
Ålder - 14
Född - 1995
Ögonfärg - brungröna :)
Längd - 1.64 typ
Sko storlek - 38

Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - tvilling.
Hårfärg - svart ;d
Födelseort - kommer inte på namnet.

DAGENS:
Låt -
massa olika faktiskt

Kläder - mjukisbyxor, t-shirt och kofta.
Mat  - inte ätit ngt än.

Göra sen - träffa ngn säkert
Godis - haha lösvikt.

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - haha har aldrig gjort det. men skulle inte tro det.
Tycker du om godis? - ääälskar (a)
Hur många gånger i veckan äter du godis - Inte lika ofta nu som förut hehe
Äter du oftast nyttig mat - nej, oftast inte haha
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej, ;p
Du ger mycket komplimanger till andra - kan man väl säga
Är du nöjd med ditt förnamn - ja, det är jag :)
Tycker du att du själv är smart - jag är inte helt dum i huvudet hahah
Vad är det sämsta hos dig - det vet jag inte riktigt,  att jag är väldigt feg av mig, haha
Vad är det bästa hos dig - haha typ .. min humor kanske.
Har du bra självförtroende - nej, det kan jag inte påstå haha :D
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - mja, det beror på.
Du tycker om att vara med det andra könet? - japp. :D
Gillar du dina grannar? - haha inget fel på dom ;p
Gillar du skolan - nej. bara folket i skolan :)
Har du någon gång skolkat - haha ja ;p
Spelar du något instrument - haha nej
Har du några tatueringar - nej.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - varje gång jag går ut i min hall :)
Tycker du om djur? - det beror på haha


BRUKAR DU...
Sova - haha ja.
Ta mediciner du inte borde ta - nej haha
Snusa - nej, äckligt ju ;b
Klä dig i svart - haha ja, ibland :d
Lita på folk - nej, oftast inte
Drömma mardrömmar - gör jag nog inte.
Gå i skolan - haha ja. men slipper göra det några veckor nu (y)
Gå i kyrkan - haha nej
Ljuga - nej. oftast inte
Vilja dö - Nej haha


HAR DU...
För många vänner? - haha man kan inte ha för många :)
Någon psykisk sjukdom? - haha nej
Skadat någon? - hahah ja
 
Färgat håret? - hahah OM jag har
Några piercningar? - ja i öronen. hoppas på naveln snart :)
Några tatueringar? - Nej. inga än.
Egen dator - haha ja.
Gjort bort dig rejält? - haha ganska ofta faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det var en massa kul fakta om dig!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år!

2009-12-22 @ 23:05:58
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0