Godmorgon

Klockan är snart ett och jag har precis vaknat. Skönt!
Imorgon är det julalfton riktigt kul tycker jag. Har inga planer för idag så vi får väl se vad jag hittar på.
Justeja min mobil gick ju inte och ladda så jag fick ha en gammal mobil och hade inga nummer på den men nu har jag fixat min mobil men den laddar skit segt väldigt jobbigt men men får stå ut till maj sen ska jag få en ny mobil!
Men har inte så mycket mer och säga nu på morgonen. Ska iallafall bli bättre på min stavning skriver väldigt slarvigt och då blir det väldigt mycket fel. Idag kanske ni ska få en hissar och dissar lista vem vet ? ska börja med att fixa våra kategorier så bli allt lite lättare. Men vi hörs väl lite senare så kanske jag har planerat lite för idag. pussen // F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0