godnatt.

Var med Olivia och Melina ett tag vi satt typ och tittade på tv hemma hos Olivia, mysigt.
Runt fem tiden åkte jag till väsby gjorde inte så mycket gick för det mästa bara runt i centrum men sen kom Elin och Antonia och vi letade efter ett par skor till elin hahahahah det va kul! Kärringen som jobbade där hatar nog oss Anotnia :( Haha aja det va kul iallafall. Kom hem runt nio och har faktiskt suttit vid datan sen dess.
Ska snart stänga av datorn och försöka ladda min mobil, den vägrar ladda så jag går runt med en jätte gammal mobil och jag har liksom INGA nummer på den typ.
Det har varit väldigt dålig uppdatering den senaste tiden men som sagt det fixar vi snart ska ni se.
Men nu ska jag nog ladda mobilen sms:a och sova. Godnatt vi hörs imorgon // felicia



Hur fan kunde du göra samma sak två gånger.
Du lovade och vänta på mig. Sen kan du väl för fan ta och be om ursäkt dagen efter eller hur?
Men du har inte hört av dig överhuvudtaget idag. Du skrev en gång på msn och va skit kaxig coh sur är det någon som ska vara det är det jag. Aja jag är glad att jag har andra vänner iallafall. Dom vännerna du har kommer väl också lämna dig en dag så fittig du är. Ta vara på det du har säger jag bara för det är något du inte gör.
Jag menar första gången är det lätt och förlåta men när du gör samma sak igen och vet att det är fel är det itne lika lätt och förlåta längre plus att du itne skrivit idag så vi kunnat reda ut detta.
Aja skyll dig själv, jag förlorar ingenting på detta iallafall, puss på dig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0