happyface.

jag har funderat ganska länge på en sak. varför bloggar jag? jag vet inte riktigt varför. jag har ingen anledning. jag gör det bara. jag tyckte det var kul i början, nu är det bara jobbigt. oftast är det jobbigt iallafall. vissa bloggar för att bli kända, andra har sin blogg som en dagbok. jag skulle aldrig skriva ut någonting privat i min blogg, och jag tror inte att jag kommer bli känd heller. jag kanske kommer kolla i den om några år för att minnas, men jag vet inte.. jag ska ta en blogg paus. jag har nästan ingen tid till att blogga, jag har ingen lust till att blogga, och jag är typ förvirrad som fan. så nu slutar jag blogga. iallafall ett tag. och eftersom detta är min sista blogg dag, ska jag skriva massa olika inlägg :d , så jag hör av mig snart igen. // sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0