Jullov!

Förlåt för en sån hemsk dålig uppdatering. Men jag har helt glömt bort bloggen så upptagen som jag varit. Inte suttit vid datan på ett bra tag! Orkar inte berätta vad jag gjort under dessa tre dagar men kan berätta lite om igår iallafall.
Började 08.10 vi hade vanliga lektioner fram till klockan elva sedan städade vi något jag inte behövde på grund utav min handel sen titta vi på film. Slutade runt två.
Fixade mig och träffade ida-vera och sabina sen gick vi på skolavslutningen. Fick mina första betyg och nu har jag jullov hur skönt som helst.
Men nu ska jag fixa mig och gå ut och träffa Olivia och Melina. Det är sjukt kallt ute så det gäller ju och ta på sig varma kläder. Men vi hörs senare. Pussen // felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0