never wanna give you up.

nu har jag spelat xbox ett ganska bra tag. följde aldrig med till elgiganten, för jag typ somnade om och dom försökte väcka mig men det gick inte så bra (a) satt uppe ganska länge igår ändå. haha, men iallafall, nu har vi sånt Xbox Elit. det är finast enligt mig, bara för det är svart haha. sen är det typ bra också, men det bryr jag mig inte om, det enda jag spelar är typ Fifa10, guitar hero och Lipz. men vi har typ inte dom spelen än. fast vi ska köpa det. haha, bara för jag inte följde med köpte dom inte lipz :( men jaja.. det kommer (y) haha. ska snart äta, börjar bli hungrig haha, sen ska jag ut och träffa felicia. ingen aning om vad vi ska göra, men ja. ikväll ska de la familia bort, alla utom jag och lillebror haha. så är ensam hemma ett bra tag senare ikväll :) skönt. aja, skriver när jag kommer hem senare eller något. vi hörs iallafall. // sm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0