Rihanna - Te amo.

kan inte sova. och jag måste upp ganska tidigt imorgon ändå, för jag, min lillebror och pappa ska till elgiganten. vi ska väl typ köpa ett xbox och så. ska försöka övertala min bror till att köpa lips. det är typ som singstar tror jag. fast med mycket bättre låtar. det är iallafall vad jag hört. och som ni kanske fattat älskar jag och sjunga. synd bara att det inte låter bra. nästan ingen normal inne på msn, så tack till diako som underhöll mig tills han blev trött, och nu till elin som faktiskt orkar lyssna på mig. jag vill egentligen sova, men ska inte ens försöka somna. känner redan nu att det inte kommer gå så bra. speciellt inte när jag vaknade klockan tre idag. jag vet inte vad det är med mig, men jag är inte på så bra humör. det kanske märks, och jag har märkt att det oftast är så med mig på vintern. på sommaren är jag alltid glad. kanske därför jag hatar vintern. fan vad jag längtar till sommaren. jag orkar egentligen inte whina, men yes. äe, lägger in en låt istället. och gör en lista senare. hellre det än att jag snackar om något helt ointressant. så vi hörs väl snart igen. // sabina


jag gillade rihanna förut, men sen av några anledningar började jag störa mig på henne som fan.
jag kunde knappt lyssna på hennes låtar och massa sånt. men om jag ska vara helt ärlig -
jag är helt totalt kär i den låten. har lyssnar på den säkert 100gånger om utan att sluta nu.
jag vet inte varför jag tycker den är så bra, men det är något med den låten som jag fastnat för.
en av mina favorit låtar just nu, helt utan tvekan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0