what goes around, comes around.

äe, känner mig lite trött faktiskt haha. lyckades inte dygna igår, jag somnade runt halv sex. sen typ vaknade jag halv ett eller något idag. men är ändå lite trött, jaja det går över. idag vet jag inte vad som händer, funderar på va med ena ett litet tag. typ gå hem till henne eller något, får se. sen kanske jag är med felicia, beror på vad hon gör. måste också säga att jag hatar julen, den suger,  av massa olika anledningar. jaja, kollade på Anna Anka's jul idag. sen har jag faktiskt itne gjort något alls. jag har ingenting att skriva om heller. det blev inga bilder igår, tyvärr. asså det här va ett väldigt ointressant och onödigt inlägg (y) så ska sluta skriva nu. vi hörs senare. måste bara säga - folk har redan börjat med smällare. chiiiill! nyår närmar sig. god fucking jul // sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0