youre the one on my mind

det va längesen man bloggade. men har inte suttit vid datan på länge, så ja. vaknade för typ en halv timme sen, har suttit vid datan sen dess. idag vet jag inte vad jag ska göra, funderar starkt på ringa ena och kolla vad hon har för sig. men ska nog duscha och så innan. har jätte ont i mitt huvud, har haft det sen igår.. men det går nog över snart (y) ja, igår kväll hade vi avslutning, det va väl chill, bara att det va kallt som bara fan. fick mina första betyg också, hehe. inte ett enda ig. så det funkar väl. men ska försöka lite mer till nästa termin :) .. just nu ligger jag i min säng och lyssnar på house musik ;d .. har verkligen ingenting att skriva om. men ja, vi hörs la senare. puss! :) // sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0