ÄNTLIGEN!

jag hatar verkligen blogg.se just nu. Har inte kunnat logga in sen igår kväll inte sabina heller fyfan.
Igår kväll var jag iallafall ute med Olivia. Gjorde inte så speciellt mycket mer.

Idag gick ajg till skolan började 08.10 som jag gör då varje dag. Dagen var väl rätt bra. Fick massa prov tillbaka och det känns som om det går skit för mig i skolan hur mycket jag än pluggar och försöker -.-
HATAR ÅTTAN!
SLutade halv fyra. Gick hem försökde komma in på bloggen men det gick inte så ringde jag sabina och bestämde för att träffas. Så fixade jag mig och så var vi typ ute ett bra tag sedan kom Melina och Olivia. Kom hem runt sex tiden. Har sutit vid datan sen dess och pumpat musik. Men nu klockan åtta har jag bestämt för att plugga en timme för klockan nio börjar ju DH och det kan man ju bara inte missa ?
Har inte speciellt mycket och skriva. Dålig uppdatering i know men denna gång var det inte mitt fel. Hoppas inte blogg.se håller på och dampar imorgon och så. Men vi hörs imorogon och då kan jag iallafall lova er fler inlägg än dom senaste dagarna. Puss puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0