britney spears.

känns som jag är den enda som bloggar, men skit i samma. jag har ingen lust och blogga ens, men har inget bättre för mig just nu , haha! idag fick vi våra svenska grejjor tillbaka, jag fick ett VG, good! Sen fick vi engelskan också, fick VG+ - mest i klassen :) ohja! (y) sen har väl inte så mycket hänt idag, har mens så jag stack hem tidigare, och är inte riktigt säker på ifall jag ska till skolan imorgon. får se. hihi. men ja, annars är allt lugnt. var ute med dom bästa idag, yrade runt. skrek vid skolan, jag och kriii stod på borden och sjönk, så sjukt kul. nu sitter jag och webbar med honom .. stackaren är lite fjortis av sig. hahah! men jag ska plugga matte nu, har prov imorgon .. lycka till sabina! (y) men vi hörs imorn. puss//s

fan, hade en sjukt rolig bild på kriii, men det går nte och ladda upp. så den kommer imorgon ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0