chill dag!

blev inget mat schema idag, sorry .. men jag har bara ätit nudlar idag, så det är ju bra, eller hur? :) skolan var faktiskt riktigt najs idag, hade vikarie enda fram till lunch, vi fick sitta vid datan, var inne på facebook och sånt ;) felicia skrev till och med ett inlägg i bloggen, så ja , det var riktigt skönt. på lunchen blev det " kaos ", men ja , det lugnade ner sig efter. och sen så ringde min mamma mig och sa att jag skulle hem , för vi skulle åka och köpa en ny jacka till mig. så jag missade hälsan och elevensval , men vi fick ändå sluta efter hälsa, så det är lugnt ;) .. ja, iallafall, jag fick jackan jag ville ha , mjau .. kommer en bild på den imorgon! just nu planerar jag lite med Linda, skrattar åt henne också, så sjukt rolig brud alltså , haha! är på bra humör ndå .. bra för mig! men ska göra annat nu faktiskt, kommer kaaaaaaanske med ett till inlägg, annars så hörs vi imorgon. Puss//s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0