den ena dan e den andra lik, för mycke dramatik, det e alltid samma skit..


det måste väl betyda nånting.. ? att jag tänker på dig hela tiden, att jag vill vara i din närhet hela tiden. men att jag ändå inte vill. jag orkar helt enkelt inte. jag skulle inte klara av det tror jag, för det känns som det. det känns som om jag skulle bryta ihop efter ett litet tag, men ändå vill jag vara din. bara din. fast vad jag vill spelar ingen roll, jag tror inte det iallafall. för jag har gjort det förut, velat samma sak, men det har bara gått åt helvete. jag fattar inte riktigt vad det är du gör med mig, jag fattar inte varför jag ska känna såhär.. varför just jag? du är den sista jag tänker på innan jag somnar, och den första jag tänker på när jag vaknar. jag vill egentligen inte att det ska vara så.. det här är ditt fel. för det är du som gör så här mot mig.. men jag ska vara glad, för jag tror att jag kan ta mig ur denna skit.. om jag verkligen vill. men det är just här som jag blir förvirrad.. för jag vet inte riktigt vad jag vill. jag vet inte om jag vågar, för i slutet vet jag att jag kommer vara den som blir sårad. så jag antar att det enda jag kan göra är vänta och se. men mest av allt vill jag att du ska veta att jag älskar dig.. // sabina. <3

 


Kommentarer
Postat av: Ricci

.. bara för att jag vet vem du menar sabina. <3

men du vet att jag alltid finns här blablabla you know what.

bara att smsa duvet :$

men det löser sig jag lovar.. <3

2009-10-14 @ 21:57:43
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: Ricci

sv; inga pengar på mobilen drf jag inte svarar , men ska typ fylla på ikv..

det är det vänner är till för. att finnas där!

jag älskar dig.



haha, aw så gullig. <3<3

2009-10-15 @ 16:00:57
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0