sabina' hissar & dissar.


Helger - självklart! man går och lägger sig när man känner för det utan att behöva tänka på att man ska upp tidigt morgonen efter. man går upp när man vill, och så har man otroligt kul på kvällarna! plus att man slipper skolan. ja, helger är det bästa på veckan, hihi!

vintern/sommarn - ja, hellre vinter än höst, och hellre sommar än vår! vintern är mysig, även fast det kan vara ganska kallt ute, och snön kan vara ganska jobbig. det blir mörkt på dagarna, det är riktigt mysigt enligt mig, jag längtar faktiskt till vintern hihi. men sommaren är ändå bäst! det är varmt och skönt, och man kan åka moppe hihih. plus att jag och felicia fyller år på sommaren. ;$

kissie - ja, jag hissar faktiskt kissie. har ingen speciell anledning till det. jag gillar hennes blogg, hon har bra uppdatering i den , och så provocerar hon mycket, det är kul. även fast dom vissa stör sig på henne för det, haha. hon verkar inte vara sån irl iallafall, kolla tex. vakna med the voice, när kissie va med, då verkar ju hon helt normal. hon lever som en normal 18åring, festar på helgerna osv. bara att hon är "känd", inget fel på det , eller hur? ;)



päls - okej pälsen på en goose jacka, eller på everest jackor, men jag menar såna jackor/mössor som är bara av päls! ush, skulle aldrig ha på mig en sån mössa/jacka? ;s det spelar ingen roll om det är äkta eller fejk, jag tycker det är sjukt fult.

paow - enligt mig är paow falsk. inte för att jag känner henne eller något. men hon bråkar med dessie, skriver en massa skit om henne i sin blogg osv. sen när hon bråkar med Amir, då går hon tillbaka till dessie. sen så klagar hon på att amir inte hörde av sig till henne när han blev vän med kissie, när hon själv inte hört av sig till steffi sen hon blev vän med dessie.

jobbiga tanter - jag hatar såna kärringar, ni vet tågen tex, när ungdommar sitter med fötterna på sätet, ja då ska det såklart gå en kärring förbi och klaga -.- , vafan vi  får väl sitta hur vi vill? och inte bara det, dom klagar ju på allt. såna stör jag mig på riktigt ordentligt. låt oss ungdommar göra vad vi vill, sluta klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0