mjaaau

godmorgon! klockan är två snart, och jag har precis vaknat. typiskt mig! (y) .. idag vet jag inte vad jag ska göra , har absolut ingenting planerat faktiskt. det är ju söndag, så jag antar att inte speciellt mycket händer idag. ska faktiskt ta och smsa ena lite senare ikväll, för och kolla vad hon gör. längesen man hittade på något med henne. men det är ikväll det. ska väl snart äta.. men på måndag (imorgon) så ska jag göra ett "mat-schema". eftersom jag måste sluta äta så mycket , jag ska börja banta! ;d .. men mat-schemat kommer alltså imorgon, drf kan jag äta hur mycket jag vill idag! haha. så ska faktiskt gå äta snart, sen ska jag platta mitt hår..
haha ohyes (y) .. så ska min mage se ut! typ..
det där är jag , 2007. ja, jag va jätte mogen då. men bryr mig faktiskt inte. //s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0