du tycks inte förstå hur mycket det här sårar mig.

jag förväntar mig inte att någon ska läsa det här. måste bara få skriva av mig.

jag är inte perfekt. ingen är. jag gör misstag, precis som alla andra. jag har ingen j*vla ursäkt för det jag gjort. jag tänker inte sitta här och skylla på någon annan. för det var jag som gjorde fel. jag borde stannat. jag vet att jag gjorde fel. och jag önskar, med hela mitt hjärta, att jag kunde ändra på det nu. men jag kan inte. jag vet inte vad jag tänkte, jag var så j*vla trött på allt, ville bara bort därifrån. fyfan.. jag vill inget annat än ändra på det. men jag kan inte, hur mycket jag än vill, kan jag inte. att det skulle sluta såhär, det var det sista jag trodde. är det här slutet? är det såhär det borde sluta? inte enligt mig. jag har aldrig ens tänkt tanken av ett liv utan dig. men hade jag fått välja, hade det här inte varit slutet. för våran vänskap, det vi hade, det förtjänar ett bättre slut. faktiskt.

hur många där ute har en sån här vänskap egentligen? vi har bråkar en gång, då det varit seriöst. resten av gångerna har det varit småsaker som vi alltid löst. jag vill inte förlora dig, verkligen inte. speciellt inte såhär. jag vet inte vad jag ska säga. jag har lyckats svika, inte bara dig, utan mig själv. det där var det sista jag skulle tänka mig själv göra :s jag fattar inte varför.. f*ck it. jag kan inte ändra något nu. och helt seriöst vet jag inte vad jag ska göra längre. jag är villig och kämpa som bara fan , för att få oss tillbaka. jag hoppas jag lyckas. för du är min allra bästavän.. om jag får tycka till, så har jag faktiskt funnits för dig också. iallafall försökt. men igår så vet jag inte vad som hände.. jag förstår att du vill säga att du hatar mig. jag förstår ifall du hatar mig. det hade jag också gjort.

du betyder fortfarande allt för mig, och du kommer alltid betyda något. varje minne med dig, varje dag, varje minut, varje äventyr kommer alltid finnas kvar. memories never die. för du är den personen jag aldrig någonsin kommer glömma, du är den personen jag kommer tänka på om någon frågar vem min första riktigt riktiga bästavän var, du är den personen jag egentligen aldrig vill förlora. fyfan, vad fan har jag gjort.. det jag skriver nu kommer inte förändra någonting, jag vill bara att du ska veta allt. ifall du inte har märkt det, så vill jag att du ska veta att du är mitt liv. jag kommer verkligen alltid älska dig.
så länge du är lycklig, kommer livet sluta bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0