sabina hissar och dissar ;)


musik - klart som fan att jag hissar musik. det är bland det bästa som finns. själv lyssnar jag på nästan all musik, förutom rock, hehe. och det bästa är att det typ alltid finns musik som passar in på ens humör, ni fattar vad jag menar va? haha, hur som helst älskar jag musik.

skåne - haha nu kommer ricci kommentera detta, men ja, haha! hon är faktiskt en anledning till vrf jag hissar skåne, (hon bor ju där, typ), när hon kommer till stockholm snackar hon alltid bra om skåne, haha! och plus att dom har världens sexigaste och finaste dialekt enligt mig. mjau, me liiiike it.

stefan - jag hissar stefan för att han är snygg, jag tror alla håller med om det, eller hur? :)
   



stockholm - det finns en massa olika anledningar till varför jag dissar stockholm. nog mest för att jag tröttnat på allt här. visst, man kan hitta på en massa kul här och sånt, men nejtack, diss till stockholm nu! :o

vintern - nog mest för att det är kallt ute haha, sen plus har jag hört att det inte kommer vara någon snö alls det här året, och det suger ju verkligen? klart det ska finnas snö på vintern vafan. men dock vet jag inte ifall detta stämmer.

sony ericsson w910i - den laggar typ hela tiden? och så suger kameran! sen också kom jag inte på något annat att dissa, haha! men hur som helst så hatar jag min mobil, och jag vill ha en ny. men vet inte vilken :o helst en touch haha.


Kommentarer
Postat av: richiiii

haha, hissa skåne kan man även göra för de finns snygga killar här med :) men att du hissa stefan fatta jag dock nte..

sen har du alltid sagt att din mobil är bäst och sjukt bra och sånt haha.

2009-10-31 @ 22:08:52
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: Sabina

haha hissar skåne tack vare dig typ mest lr ja :p .. jadå, klart det finns snygga killar i hbg ;) haha vrf fattar du inte det? :o

den är bäst.. när den inte laggar ;d sen säger jag typ bara att den är sjukt snygg, för det är den.

2009-11-01 @ 00:22:02
URL: http://sabinaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0