Felicia hissar & dissar

Mobiler - Tänk om man inte hade en mobil? jag hade inte kunnar leva! Man skulle inte kunna sms:a eller pratar i telefone jag älskar han som uppfann mobiltelefonerna

Lady gaga - Hur bra är inte hon? älskar hennes låtar och henne har man sett live och hon är verkligen sjukt bra och har en grym stil!

Gina tricot - Jag älskar gina. Nästan alla mina kläder kommer därifrån. Det är billigt och sjukt fina kläder! Dyrast är ju inte alltid snyggast ;)

Ärliga människor - Seriöst, jag hatar människor som ljuger det är det värsta jag vet ( även fast jag ljuger lite själv ). Men man ska alltid vara ärlig!



Fjortisar - Jag menar vara 18 år och fjortis och kalla sig själv för barbie, pinsamt.
Leka dum i huvudet och efterbliven är ju bara töntigt. Sen är fjortisar såååå 2007 (:



Falska människor  - Jag hatar verkligen falska människor, men jag har kommit på att alla är falska lite hela tiden. Men jag tycker man ska försöka och itne vara falsk iallafall, inte mot ens kompisaråt minstånde.

Läxor - Varför finns dom. Dom förstör mitt liv! Räcker det inte att vi går i skolan i flera timmar? Måste man få massa läxor man måste göra. Läxor borde inte finnas!

Vädret - Oh det har börjat bli höst och fyfan vad jag hatar månaden oktober! Det regnar hela tiden man kan inte gå ut. Ge mig sommar, saknar den som fan redan ...

// Felicia

 


Kommentarer
Postat av: chantelle

sjukt fin header ni har! ;o

2009-10-17 @ 09:26:09
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0