Felicia hissar & dissar



Päls - Jag tycker päls mössor vantar o.s.v är skit snyggt faktiskt. Vad tycker ni ?
Finns ju dom som inte vill ha på sig päls pågrund utav av att pälsen kommer från döda djur men skitsamma ? haha orkar bry sig om dom ? :) Visst det är jätte hemskt men helt ärligt bryr jag mig inte.

OSS - Haha vem vill inte vara oss ? Vi är snyggast finaste och helt enkelt bäst och ni drömmer om att få vara oss vi vet ;)
 
Mjaouw, vi är ju bara sååååå snygga, i know you love us ;).

Lov - Vem älskar inte lov? man slipper skolan, har inget plugg kan ligga och sova hur länge man vill och göra vad fan man vill. Jag älskar lov!



Dessie - Seriöst euw hon är så sjukt äcklig. En omogen liten fjortis! Som även har världens fulaste pojkvän!
Hennes föräldrar verkar ju inte vara ritkiga föräldrar dirket dom bryr sig ju fan inte ens vad hon gör ?
En sjukt pinsam brud alltså! skämmer ju ut sig totalt!

  
Euw, hur ser hon ut i ansiktet? seriöst!               världens fulaste pojkvän har hon ju iallafall!

Photoshop - Om man inte kan photoshop ska man inte ens försöka hålla på och göra sig smalare o.s.v det är ju bara pinsamt när människor märker det förfan ? Fast vissa gör ju det för att få uppmärksamhet dårå, och det är ju synd faktiskt!



Äckel hy  - Om man har acne o.s.v kan man föröska göra någo åt saken ? jag tycker sånt bara är äckligt! Om man har ance kan amn ju försöka dölja de efter som det bara är äckligt! eller vad tycker ni ?




Kommentarer
Postat av: Juana :)

ojoj, det där va lite hårt det du sa om djuren :)

2009-10-22 @ 17:47:55
Postat av: Jenny

Är du dum i huvudet? Ursäkta men alltså hoppas du får acne så får du se hur jävla svårt det är att täcka över och försöka göra ngt åt det.

Det är inte att " bara " det kan ta flera år av behandling idiot.

Tänk dig för !

2009-10-22 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0