Felicia hissar & dissar

 

stickat - är det bara jag som tycker att stickade tröjor är så sjukt mysiga nu på hösten och vintern också. Älskar stickade tröjor typ det ända jag köper nu för tiden.

Solarium - Jag älskar att man kan bli brun på vintern också genom att sola solarium. Jag älskar att sola solarium. Tänk om det inte hade funnit då hade jag gått runt och sett ut som alla bleka emosar och det är ju inte snyggt eller hur ? ;) älskar och vara brun och fin.

Uggs - jag måste få hissa uggs också. Hur sköna är inte som skorna ? & snygga är dom ju också ?
jag älskar uggs!

plattång - Gud jag hade aldrig kunnat leva uta min plattång, serisöt jag är som beronde utav den.
Plus att min plattång är bäst så fuck you ;)




Dryga människor - Det är nog det värsta jag vet. Jobba / dryga människor & människor som ljuger !

Falska vänner - fyfan? är det bara jag som hatar såna som snackar skit om än och sedan säger att dom är ens bästavän. Sånt tål jag inte!

Skolan - OH, jag är så jävla trött på skolan den dödar mig. Har läxor hela tiden så sjutk jobbigt. Orkar verkligen inte mer! Det är läxor och prov HELA tiden!
Maten suger ju också i skolan. Fyfan vad skolan stressar en! hata hata skolan!

Lila - Den färgen är väll fin och så. Men man kan inte ha det till något. Jag menar lila kläder är ju sjukt fult. En lila design ? hm .. låter fult. Men själva färgen lila är väl okej. Men tyvärr så dissar jag färgen lila

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0