Film kväll

Ja hej. Som sagt igår va nog en utav dom galnaste kvällarna jag varit med om. Mycket skratt tårar och smärta.
Jag har verkligen ont över allt! Men nu ska jag sluta klaga har faktiskt gjort det hela dagen (a)
Ida ville att jag skule vara ute med henne ikväll också men aldrig! sånt orkar man inte! Fötrresten tack för allt igår älsklings ida. Du är verkligen en äkta vän du förstår vad jag menar! tack för att du inte lämnade mig!

Ikväll blir det en film kväll ska ligga och mysa galet till en film. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men har lite planer til lördagen men vi får se hur det bli med det. Hade tänkt titta på filmen män som hatar kvinnor ikväll bland annat har hört att den är bra och så.
Men nu har jag inte så mycket mer och skriva! Förutom att jag har bilder från igår som jag lägger upp när jag mår lite bättre! puss på er, vi hörs säkert snart igen. / felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0