girli girl.

nu har jag precis kommit ur duschen, efter lite mer än en timme! (a) .. var iallafall ute med Felicia ett tag, sen kom Olivia och Melina också. Sen stack alla förutom jag och Olivia, så vi satt på en trappa och snackade ett tag. Så börja det regna jätte mycket och massa, så vi stack hem. ja, så fort jag kom hoppa jag in i duschen och nu sitter jag här :) .. Ska snart fixa mina naglar lite , och platta håret ofc, lite såna tjejsaker ni vet ;) . Sen ska jag glo film och smsa typ, haha! Så det kommer nog inte bli några fler inlägg ikväll. Juste, jag skulle smsa Ena, får se om hon har lust och komma över ett tag. Ja men .. nu har jag väl inget mer och säga :o hihi. Puss på er söta läsare! // s ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0