Godmorgon

Då var man vaken då. Har gjort en bloglovin så följ bloggen där!
Vi har även börjat med veckans blogg. Så imorgon lägger jag upp veckans blogg.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Håller på och tvättar just nu och jag har seriöst inga kläder så ska försöka dra med mig mamma och shoppa i helgen eller något.
Snart är det höstlov, fan vad jag längtar till det! Aja har inte så mycket mer och skriva just nu men vi hörs väl snart igen. Puss / F


I tisdags när jag och olivia luffade inne i stan.
Det är olivia på bild när vi var på söder.
Haha en dag jag inte glömmer fyfan vad kul vi hade.

Kommentarer
Postat av: Elin

Svara gärna på min dagens fråga. Behöver hjälp med att få min blogg bättre. Med ett svar kan du hjälpa mig finna motivationen igen!

2009-10-17 @ 11:49:27
URL: http://livetomelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0