Godmorgon

Har varit vaken sen klockan nio. Anledningen till varför jag vaknade så tidigt var för att jag kände att jag hade skit ont i min mage ( mensverk! ). Andra mens dagen är värst! eller iallafall för mig. Aja ni kanske inte är så intreserade om min mens men vet inte ritkigt vad jag ska hitta på. Hr så sjukt ont i min mage så kanske går ute en stund men inte länge. Annars blir det väl ligga i sängen och titta på film coh blogga hela dagen.
Somnade klockan ett igår ungefär och hann aldrig skriva om vad jag gjorde igår kväll för var ju ute en stund senare på kvällen plus att ni har jag bilder från kvällen. Jag lovade ju och bli duktig på det där men bilder och jag blir ju iallafall bättre eller hur ;)<3 / F

 
Kvällens outfit ( igår )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0