Godmorogn

Gissa när jag somnade igår ? klockan sex på morognen ?
Gick och la mig runt tolv typ somnade kanske runt ett tiden men runt tre tiden ringer min älskling och vi snackar ända tills klockan blev halv sex, jaja jag älskar min älskling ändå!
Är sjukt jävla trött men aja vet inte vad jag ska hitta på idag, funderar på att måla om mina naglar och sen typ gå ut med någon, sen blir det plugga ikväll duscha och platta håret för imorogn är det måndag -.-
Jag och sabina har snackat mycket om vad vi ska göra i bloggen så det kommer väl komma upp nya saker nästan hela tiden :)
Men vi hörs väl snart igen. Funderar på att göra en hissar och dissar lista. Puss puss / F


Ta mig tillbaka ... fyfan vad jag saknar detta ... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0