Igår kväll

Jag var ute med sabina en stund, kom hem runt sex tiden ungefär. Runt halv sju tiden ringde kriiiw mig och jag skulle hjälpa honom med en sak på stationen för han skulle till sollentuna och träffa sina ex aja så gick ner dit och gjorde det och typ stod och snacka med honom en stund. Sen när jag är på väg hem träffar jag Ida och Tilda och så går vi till sätuna parken och typ sitter och snackar runt halv nio tiden kommer det skit mycket människor. Satt kvar där ett tag sen pallade jag inte mer, hade skit ont i magen och allt så jag gick hem. En rätt så lyckad kväll förutom att min mens förstör mitt humör, nej men nu ska jag sluta klaga på min mens :) Nu ska ni få lite bilder och en låt puss :) / F


När jag var med sabina, vi satt typ bara i kyrkparken och chillade, snackade och så.

  
Även fast vi tjaffsar så saknar jag dig och alla våra minnen ...

Haha Ida och Bea mina små knasbollar xd
Snyggast är dom ju iallafall eller hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0