igår kväll

Godmorgon, skrev aldrig igår eftersom vid fem tiden bestämde jag och ida för att träffas. Jag mötte henne i tingvalla sen gick vi ner till station och sen till sätuna parken. Runt sju tiden skulle bea och ida hem så jag gick från sätuna parken ända bort till tingvalla och mötte sabina. Vi gjorde inte så mycket gick runt pratade och lite så. Runt halv åtta tiden gick jag och sabina hem till mig jag lämnade lite sker och satte på mig varmare kläder. Sen så skulle jag lämna sabina vid typ willys för hon skulle hem så träffar jag ida och bea. Vi lämnar iallafall sabina sedan fortsätter vi till kyrkparken ja det va ju inte sådär jätte mycket folk där men det va väll kul. Ida coh bea bestämmer dig för att dra till stan medans jag gick och mötte Melina och olivia. Jag olivia och melina satt typ ensama i kyrkparken och gjorde inte ett skit så kom typ allan dit och vi snackade rätt länge med honom och så. Kom hem runt halv tolv och var helt slut jag är ju ändå sjuk liksom. Ja och nu har jag precis vaknat.
Ida ligger inne på mariepol dårå och jag ska möta lilla bea på station stackaren är ju typ rädd. Aja ida om du ser detta så ringer du mig dirket för det går ju inte och nå dig efter som dom typ har tagit din mobil ?!
Nej nu ska jag göra en lista på vad jag ska göra idag sedan får ni lite låtar också. Anledningen till varför ja gitne har bilder i mina inlägg är för att min pappa har digitalkameran och han är inte hemma. Men på måndag blir det bilder igen. Vi hörs snart igen puss :)

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0