Inget någon behöver läsa


Skriver detta endast för att jag just nu behöver skriva av mig.
Allt började för två år sedan, vi började snacka på pea sen satt vi en hel kväll och ¨chattade ända tills klockan blev typ fyra. Dagen efter åkte du med oss till stan och då var vi typ vänner ?
Du hälsade på oss i skolan och det visade sig att vi snackade med samma kille, som tyvärr är dum i huvudet.
Vi blev jätte bra kompisar kom varandra väldigt nära, fanns för varandra o.s.v. Men en dag började vi bråka om den där killen, tänker inte sitta och berätta bråket men ja du vet mycket väl varför vi började bråka.
Men vi blev kompis efter ett tag men började bråka igen. Sen dess har det varit knas mellan oss vi har bara träffats i skolan och så. Nu när jag äntligen försöker bli kompis med dig skiter du i mig, så fine det kanske är så här du vill ha det? Grejen är att du suttit och skrivit att du , mig och att du älskar mig och att du vill ha det som förut! Tydligen rä det bara toma ord. Du är falsk, och jag tål inte falska människor. Visst alla är falska men man gör väl inte samma misstag 100000 gånger om? Men nu är du ju kompis med *piiip* och skiter i mig. Men det är helt lungt jag klarar mig faktiskt hela utmärkt utan dig. Men det är ju kul att ni typ stänger ut mig. Hon har själv snackat massa skit om dig. Okej jag har också snackat skit om dig men jag skulle lätt kunna säga det face to face för jag står för vad jag sagt! Och du vet nog själv vad jag snackat om dig inte så svårt och gissa, har ju sagt det till dig förut. Synd att det skulle sluta så här. Men nu ger jag upp tänker inte försöka mer så nu glömmer jag dig helt. Du behöver inte ens hälsa på mig i skolan det är lungt ;)
Ha ett bra liv gumman. Våra minnen är sjukast jag trodde vi skulle få fler men tydligen inte, men vad spelar det för roll, skitsamma. puss på dig och på allt det här!  / felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0