jag älskar dig ... FAN

Om du ändå någon dag förstod hur mycket jag älskar dig.  Du är en fitta men jag skiter i det?
Du behandlar mig som skit men jag bryr mig inte? jag tar all skit för att inte behöva förlora dig helt!

Jag älskar dig som fan & jag lovar att det kan ingen ändra på. Du är så jävla speciell, varför har det blivit såhär?

Oh vad jag skulle vilja spola tillbaka tiden, fyfan vad jag var lycklig när jag hade dig vid min sida. Vi snackade läckigt mycket. Sms:ade hela tiden och pratade i tlf innan vi skulle lägga oss och under dan.kommer du ens ihåg det? ... Alla gånger vi träffades, vi gjorde inte så mycket men ändå kunde vi ha så kul. Jag saknar gamla E***. Jag älskar den du var inte den du är ... men men. Jag vet att du läser detta och jag hoppas att du verkligen förstår hur jävla mycket jag älskar dig....   / F ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0