Jag tar inte åt mig. Synd!


Vi får både negativa och posetiva kommentarer i denna blogg.
Men nu har jag fått lite negativa kommentarer som jag faktiskt tänkt svara på eftersom dom som kommenterat inte har någon blogg.


Dålig bild, men man ser vad det står om man inte är blind!

Anonym : Vi kan ju börja med att varför skriver du inte ditt namn för ?
Jag kan ju få reda på vem du är ändå, du vet det kallas ip adress ;)
Jag är fjorton, du får kalla mig liten, men är du mycket äldre själv, verkar inte som det ;)
Aja tycker du är en sjukt patetisk brud som fan dra åt helvete, och jag betalar gärna din resa dit sötnos!
Sen det där " det är bara tjejer som får mens " Nej det är det inte, hundar får faktiskt också det men det visste väl inte du. Haha tar iallafall inte åt mig utav vad du säger och om du tycker jag är ful eller inte. syyyyyyyyyyyynd!

Jenny: Nej jag är inte dum i huvudet. Visst det kanske inte är så lätt och få bort acne, men har man acne kan man ju iallafall försöka få bort dom. Ta tabletter och krämer o.s.v. Jag tycker att acne är äckligt och jag får väl tycka vad jag vill utan att du ska behöva kalla mig idiot och grejer, puss på dig iallafall ;)

// Felicia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0