jävla skit.

Anledningen till varöfr jag inte skrivit är för att jag inte kommit in på bloggen. Ajadne ända lektionen jag ahde idag va hälsa och hade det i 40 minuter onödigt skoldag! slutade tjugo i två.Va ute med kri och sbaina ett bra tag efter skolan sen runt åtta typ mötta jag upp olivia en stund. Imorogn ska vi ju samla in pengar till akganistan och jag gör det bara för att få slippa skoldagen WOHO. Jag och Olivia ska iallafall luffa inne i stan låter kul eller hur ? kommer känna mig som alla dom där uteliggarna i stan inte så där jätte kul men aja :)
Men kom på att jag måste plugga nu, ska skriva svenskan tror jag så jag har den klar till på torsdag. För imorgon ska jag verkligen plugga franska eftersom jag har franska prov på onsdag -.- sen på torsdag har jag HK prov, hej jag hatar skolan det förstör mitt liv. Men nu måste jag börja "plugga" tror det itne blir speciellt mycket plugga för jag är skit trött så kommer nog somna istället men då får jag gå upp tidigt imorgon och göra den eftersom jag och Olivia ändå tänker ta tåget 10.19. Men vi hörs imorogn, skriver innan jag åker om jag hinner. Puss. / felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0