la lista.

DAGENS...
1. Låt -
 Silly boy
2. Saknad - fuck it..
3. Kläder - Jeans, T-shirt och kofta. 
4. Smink - Det vanliga. Pallar inte skriva ner allt nu.
5. Mat - hmm .. jordgubbs kräm!
6. Köpt - hm .. kexchoklad.
7. Göra sen - ska alldeles strax duscha.
8. Godis - kexchoklad haha
9. Pinsammaste - LÄTT SO;n!

BRUKAR DU...
1. Sova -
 jag älskar det.
2. Ta mediciner som inte borde ta? - haha nej.
4. Snusa - nej.
5. Dricka - japp.
6. Skada dig - har hänt.
7. Klä dig i svart -ja , ibland.
8. Hata folk - haha.. kanske ;d
9. Lita på folk - bara på dom bästa.
10. Skada dig med flit - inte dagligen. 
11. Drömma mardrömmar - jag älskar mina drömmar.
12. Gå i skolan - tyvärr..
13. Gå i kyrkan - eh .. nej haha 

NÄR...
1. Åt du senast -
 för ett bra tag sen.
2. När läste du en bok senast? eh .. i bosnien tror jag. 
3. Köpte du något - idag
5. Sjöng du senast - gör det nu ;d
6. Klagade du senast - idag. 
7. Klantade du dig senast - idag ;$ 

HAR DU...
1. För många vänner -
 man kan aldrig ha för många. 
2. Förföljelsemani - nejdå! haha
3. Någon annan psykisk sjukdom - nepp. 
4. Skadat någon - ja.
5, Några piercnings - nej, men vill ha.
6. Några tatueringar - nä.
7. Egen dator - japp.
8. Gjort bort dig rejält - händer ofta! 

ÄR DU...
1. Snäll -
 nej ;d
2. Snygg - OM jag är!
3.  Söt - tyck vad du vill ;)
4. Lång - nje .. inte jätte lång.
5. Kort - inte det heller.
6. Klantig - ohja!
7. Tönt - alltid (h)


Texten om mig är inte klar än. Så ni får en lista istället, och en jätte söt bild på mig! Haha.
Missade precis DH, väldigt sur på mig själv. Har precis snackat med Jonas , hehe.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag .. platta håret,(?) får se. Vi hörs imorn.
Peace. // Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0