ledig dag .. typ ..

Jag vet faktiskt inte varför jag inte skrivit idag. Inte pallat. Men nu gör jag det, så det är väl bra ändå? :) .. Ja, dom flesta var hemma idag, så det var ändå skönt. haha. Imorse vaknade jag jätte tidigt, halv tre! (y) duktigt, jag kommer inte kunna sova i natt, och jag har fan skola imorgon. Jaja, får skylla mig själv. Iallafall, satt hemma, ensam, sjukt skönt (a) .. Sen runt sju tiden stack jag ut med Kriii ett tag, vi spelade in oss själva, kriii kallar det Videoblogg, jag vet inte om jag kan hålla med om det, haha! Vi stod mest och snackade om allt och inget , haha! Men det var kul, riktigt kul. Efter kanske, en halvtimme mötte vi Anti. Sen stod vi typ och flippa lite, och dom sa att det var vintertid eller ngt nu , så jag ändrade klockan på min mobil , hahah! >.< .. men ändrade tillbaka när jag fick veta att dom bara flippa , inte snällt :( haha! Jaja, runt kvart i åtta stack Kriii hem , och ja.. Jag var ute med Anti ett tag, frös så mycket att jag knappt kunde smsa! Glömde vantarna hemma .. ja, sen när jag kom hem .. tittade jag på film, och sen på dh! Nu sitter jag vid datan, lyssnar på musik. Jag orkar inte skola imorgon :o men veckan är snart slut, haha! och snart är det höstlov! (y) vet inte vad jag ska göra.. Ricci ska till hbg, är lite avis :( haha! Men ja, nu orkar jag inte skriva mer faktiskt. Kärlek till er alla // S.



Haha två bilder på mig från idag. Där ser man också jackan jag köpte igår! Jag älskar den hihi. Jaja, det gäller att bjuda på sig själv ;) HAHA titta min miiiin på sista bilden, hahah! ;$<3


Kommentarer
Postat av: Ricci

Sv; jag vet, du håller alltid med mig (a) HAHA <3

2009-10-14 @ 19:39:06
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: Ricci

sv; ja, du vet vem.. det är knas.

finns här för dig med, älskar dig (v)

2009-10-14 @ 19:40:06
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: Ricci

Haha, varför är du avis? Du vågar inte åka ändå, och vad fan ska du göra i hbg? haha, förlåt men jag fattar inte :(<33

2009-10-14 @ 19:41:06
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0