Lista

PERSONLIGT
Namn:
Felicia Folos
Födelsedag: 14 juni
Ögonfärg: bruna.
Hårfärg: brunt.
Längd: 168
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: tvilling
Skostorlek: 39 - 40
Rädslor: massor  
mest använda namn på msn: jag vet inte.

FAVORIT
Färg:
olika
Mat: onyttigt!
Sport: basket
Glass: donkens ;d
Godis: allt nästan
Affär: många
Nummer: 14!
Tuggummi: extra typ
Helgdag: lördag
Årstid: SOMMAR !
Radiostation: the voice.
kroppsdel på motsatta könet: Magen, händer och ansiktet.

VÄNNER OCH LIVET
vem av dina vänner är mest lik dig: jag vet inte.
vem är mest högljudd: Lungt sabina!
vem får dig mest att skratta: Dom flesta.
vem har du känt längst: Olivia.  
vem är blygast: lungt sabina, eller ibland iallafall.
när grät du mest? Jag grät en hel dag över e***, fyfan vad jag var ledsen.
vart vill du bo i framtiden: Sverige , men vet inte vart, antingen sthlm eller helsingborg

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: OM jag har
Rymt hemifrån: Haha ja typ xd
Tänk på självmord: nej.
Sovit utomhus: japp
Spytt i skolan: nej.
Velat bli modell: Nepp
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Jadå.
Sett en död människa: nä!
Ätit sushi: japp
Varit på scen: haha ja.
Retats: japp.
Svurit: gör jag hela tiden.
Duschar dagligen: ja typ.
Vill gifta dig: mja.
Kommer överens med dina föräldrar: sometimes.
Är rädd för åska: JAAAAAAA!
spelar något instrument: japp, piano
Äger en ipod: nepp
sover med gosedjur: mihihi :$
sjunger i duschen: alltid :D

THIS OR THAT

pepsi/cola: cola
mc donalds/burger king: Donken.
singeldate/gruppdate: Vet inte :o singeldate kanske.
choklad/vanilj:choklad!
jordgubbar/blåbär: jordgubbar
kött/vegetarian: kött
tv/film: beror på.
gitarr/trummor: trummor
adidas/nike: adidas
kakor/paj: paj
blind/döv: döv

KAN DU
gå ner i splitt: nej haha
skriva med båda händerna: haha ja, men det ser sjukt cp ut när jag skriver med vänster :ö
vissla: ja :)
blåsa en bubbla: ja?
rulla din tunga i en cirkel: japp
ha dina ögon i kors: haha ja
nudda näsan med tungan: nästan!
äta vad du vill utan att oroa dig: japp

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade: pappa
du pratade i telefon med: Sabina
du msnade med: älsklings emil
du längtade efter : älsklings emil
du skällde på: min äckliga lillasyster

SENAST DU

skrattade; typ nyss
grät: nyss ( ja, jag har humörsvängningar när jag har mens! )
filmen du såg: kommer inte ihåg
tuggade tuggummi: kommer inte ihåg
drog ett skämt: kommer inte ihåg
sjöng en sång: nyss?

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster: En gräsmatta, träd, hus, parkering och en gata.
lyssnar du på musik nu: Jaklart!
vad har du på dig: tröja & shorts
vad är det på din musmatta: har bärbar

TROR DU PÅ

liv på andra planeter: vetinte.
mirakel: kanske.
kärlek vid första ögonkastet: vet inte, tror inte det
spöken: jaklart (;
tomten: haha vad tror du? :)

ÖVRIGT
hur många kuddar sover du med: fem minst! 
dricker du mjölk: älskar mjölk!
person du hatar mest: ingen just nu typ ? :)
vad borde man uppfinna: fan vet jag. en sån sak som gör allt man ber den kanske? (:
är du ett hälsofreak: jadå!, verkligen!
vilket är det värsta vädret: regna och slask

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0