Lördag

Har inte skrivit något på typ hela dagen. Men efter att jag skrev sista inlägget ringde Olivia. Jag fixade mig och mötte upå henne och Melina. Stod och snackade med dom en stund sen stack Melina hem så var jag med Olivia till ungefär halv tre. Sen gick jag hem och satt vid datan. Så bestämde jag och Ida för att träffas så fick fixa mig igen och gå ner till arlanda gymnasiet för att träffa henne och Tilda så var jag med dom en stund men sen skulle dom till "nalle" som bor typ väldigt nära mig så vi gick iallafall hem tillsammans lr ja. Kom hem runt fem, satt vi datan en stund sen somna jag, klockan halv sju väcker sabina mig och vi bestämde för att mötas kvart i sjuk vid uh. Var typ med henne till nio ungefär, vi gjorde inte speciellt mycket, typ gick runt hela märsta och prata.
Jag har haft skit ont i min mage hela dagen. Har inte ätit ett skit förutom en macka till frukost som jag typ spydde upp. Jag vet inte vad det är med mig, har skit ont i min mage nu iallafall, ska iallafall snart gå och lägga mig och sova och drömma om min älskling som jag saknar :( Lär itne skriva några fler inlägg ikväll så godnatt så hörs vi när jag vaknat puss / F

 


Kär - Lek. Jag tog ordet kär och du ordet lek.
Fuck varför är det såhär? ... jag saknar gamla dig...
Men bättre så här än ingenting. Men vad fan, mina känslor för dig försvinner ju?
Fan, jag älskar och saknar dig mest hjärtat ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0