nu börjar jag igen!

Förlåt för en sån sjukt dålig uppdatering men förra helgen var helt sjuk sen har jag bara inte pallat skriva.
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, förutom att bränt bort alla mina finger toppar .. haha ja det är faktiskt sant, Hade hk på morgonen och Melina hade ställt en varm skål på ungenen som hade stått i 250 grader så skulle jag stoppa in den i ungnen igen för den inte var klar. Jag tar tag i den vet itne vad ajg tänkte med men jag trodde den va kall av någon konstig anledning så flyter jag den och känner hur fucking varm den är, fyfan hade ont hela dan. Har fortfarande lite ont men men det funkar. Hade matteprovidag jag hoppas det gick bra kändes rätt så bra faktiskt. Imorgon har jag franska prov, vi ahr delat upp prvoet så imorgon blir det bara glosorn sedan uppgifterna på tisdag men kan ju säga er att det är mer än 100 glosor. Aja orkar verkligen itne bry mig, jag är en sån som gör läxorna i sista sekund inte så bra men ska iallafall ut coh möta olivia nu en stund (:
Skriver väll antagligen när jag kommer hem eller imorgon för nu blir det mycket blogging från mig puss på er så länge.

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0