nu lovar jag att det var sista listan , haha

nu ska jag bort från datan, sitter ändå bara och gör massa listor. så efter denna lista, lovar jag att det inte kommer bli listor på minst en månad, haha! men jag har verkligen inget annat och skriva om.

Du är kär just nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - aa.
Någon har sårat dig så du börjat gråta - ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader ? Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år ? Nej


ÄRLIGHET ;
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - m.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - m.
Jag har smygit ut utan lov-  mja.
Jag har ljugit om var jag är för mina f öräldrar - ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet - m.
Jag har struntat i ett prov - inte nu i 8an iaf :)


DÅLIGA TIDER ;
Jag har druckit alkohol -  ja? haha.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller - klart jag kan?
Jag har tagit mediciner mot depression - nej.
Jag har anorexia och/eller bulimi - nä
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det- Ja.
Jag har vaknat gråtande - Ja.
Jag har somnat gråtande - Mm.

DÖDEN ;
Jag hatar begravningar - ja, det är bara jobbigt 
Jag har sett någon dö - ne.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - vi är inte så nära, men en vän ja.
Någon nära till mig har begått självmord - nej.



ERFARENHETER ;
Jag har tappat bort mig i min hemstad - mm
Jag har sett en fallande stjärna - yes
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - haha ja :$
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja
Jag har sparkat en kille mellan benen - har jag nog :d
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej, men jag vill!
Jag har lekt sanning eller konsekvens - ja.
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - har jag säkert! (y)
Jag har medverkat i en teater - mm
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja xd
Jag har fångat en snöflinga med tungan - ja.
Jag har suttit på ett tak på natten - ja
Jag har aprillat någon - ha?
Jag har åkt taxi - mm
Jag har ätit sushi - smakat
Jag har åkt snowboard - nej. och jag kan lova att det hade slutat med att jag bryter benet! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0