nu ska jag faktiskt sluta med listor..

PERSONLIGT
Namn:
Sabina Memic.
Födelsedag: 20 juni
Ögonfärg: brungröna med en liten blå sak.
Hårfärg: brunt. snart svart (förhoppningvis)
Längd: 166 kanske?
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: tvilling (a)
Skostorlek: 38
Rädslor: har några  
mest använda namn på msn: sabina (?)

FAVORIT
Färg:
har ingen speciell, men vit kanske.
Mat: kycklingsallad är gott. haha
Sport: fotboll.
Glass: donkens och typ sån daim glass typ
Godis: det mesta , hehe
Affär: många
Nummer: 9
Tuggummi: inget speciellt.
Helgdag: lördag
Årstid: sommar.
Radiostation: the voice.
kroppsdel på motsatta könet: haha .. magen :$

VÄNNER OCH LIVET
vem av dina vänner är mest lik dig: jag vet inte riktigt, men skulle nog säga felicia.
vem är mest högljudd: om jag får välja mig själv, så lugnt jag!
vem får dig mest att skratta: alla typ
vem har du känt längst: merima har jag nog känt längst, som jag fortfarande snackar med ibland.   
vem är blygast: om jag får ta mig själv är det nog jag. men annars felicia.
när grät du mest? gör jag nästan inte alls, så jag vet inte
vart vill du bo i framtiden: sverige fortfarande. men typ ngnstans i skåne helst.

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: kan man nog säga
Rymt hemifrån: haha ja.
Tänk på självmord: nepp.
Sovit utomhus: aa :)
Spytt i skolan: nä, det tror jag inte
Velat bli modell: Haha mja.. men va liten då :)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: mycket
Sett en död människa: tror jag inte.
Ätit sushi: smakat.
Varit på scen: haha ja.
Retats: haha ja
Svurit: gör jag hela tiden :)
Duschar dagligen: varannan dag iaf.
Vill gifta dig: ja, jag tror det.
Kommer överens med dina föräldrar: sometimes.
Är rädd för åska: haha nej
spelar något instrument: nä.
Äger en ipod: ja, men den är sönder! :)
sover med gosedjur: nej .. (a) hhihih
sjunger i duschen: alltid ;$

THIS OR THAT

pepsi/cola: vilket som (:
mc donalds/burger king: Donken.
singeldate/gruppdate: Vet inte:o singeldate kanske.
choklad/vanilj:choklad!
jordgubbar/blåbär: jordgubbar
kött/vegetarian: kött
tv/film: beror på.
gitarr/trummor: trummor
adidas/nike: adidas
kakor/paj: paj
blind/döv: döv

KAN DU
gå ner i splitt: nej haha
skriva med båda händerna: haha ja, men det ser inte fint ut när jag skriver med vänster.
vissla: yes
blåsa en bubbla: ja?
rulla din tunga i en cirkel: ao :d
ha dina ögon i kors: HAHA ja!
nudda näsan med tungan: näpp!
äta vad du vill utan att oroa dig: haha ja :)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade: jag vet inte, ida tror jag.
du pratade i telefon med: äe.. ida.
du msnade med: ngt random. ;d
du längtade efter: hehe ;$
du skällde på: ingen faktiskt! :o

SENAST DU

skrattade; idag
grät: va tårögd nyss, men inte för jag är ledsen, utan för att jag saknar...
filmen du såg: äe .. minns inte namnet.
tuggade tuggummi: idag
drog ett skämt: venne
sjöng en sång: nu.

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster: en lekplats 
lyssnar du på musik nu: haha alltid
vad har du på dig: thigts och min fina ronaldo t-shirt.
vad är det på din musmatta: har bärbar ;p

TROR DU PÅ

liv på andra planeter: vetinte.
mirakel: kanske..
kärlek vid första ögonkastet: tror inte på kärlek alls
spöken: haha ..
tomten: alltid, :)

ÖVRIGT
hur många kuddar sover du med: två bara :(  
dricker du mjölk: älskar.
person du hatar mest: finns nog ingen jag hatar .. tror jag, haha
vad borde man uppfinna: ngt som åker otroligt snabbt. så ifall en resa tar 10h, ska de ta 5h kanske? (a) 
är du ett hälsofreak: ohja!
vilket är det värsta vädret: när de typ blåser och regnar samtidigt :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0