onsdag.

Ja ni , jag har faktiskt ingenting alls att berätta, men kan ju försöka skriva lite om dagen iallafall .. Engelska på morgonen, har nån konstig lärare nu, eftersom den "vanliga" läraren är i Ryssland eller nått sånt. Så det är ganska najs ändå, eftersom vi flippar ganska mycket på lektionerna. Ja, vi gjorde väl inget speciellt.. Sen hade vi svenska, redovisning ;l hade totalt glömt bort det, men tur så ska jag göra imorgon. :) .. Ja, sen hade jag idrott! Ganska kul ändå, jag var inte med, haha, inte Melina heller, så vi fick gå ner till Coop på en "promenad" , chill ndå. Hade kul på vägen dit och tillbaka :) .. Sen hade vi rast i en timme och 40 minuter , naaajs! Efter det hade vi spanska, sjukt rolig lektion! Som vanligt ;d haha. Sen efter det SO.. sen slutade jag 20 över 3. Dagen har väl gått ganska fort ändå, det är bra, eftersom jag inte gillar sega dagar, haha. Aja, nu är det bara två dagar till fredag! wiho. Men ska fortsätta lyssna på musik, är ensam hemma ;$ kommer nog vara det ett bra tag till! Skönt. Ska faktiskt skriva fler inlägg till ikväll. Väntar på att Kriii ska komma hem , så han kan skicka lite bilder från idag.. sen blir det kanske en diss & hiss lista igen, mja, får se vad som dyker upp :) .. Men vi hörs senare. // Sabina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0