Pigg

Haha jag är väldigt pigg faktiskt. Sitter just nu och lyssnar på musik med en 2 liters coca cola zero bredvid mig.
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Men ni får väl lite listor eller något ?
Ska lägga mig sent ikväll iallafall har jag bestämt.
Mamma sitter i vardagsrummet och tittar på tv, funderar på att gå till henne ett tag och snacka med hon är säkert inne i någon film och då ska man inte störa haha.
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Antagligen vara med Sabina eller något.
Aja har inte så mycket mer och skriva. Lägger säkert in lite listor och så lite senare för nu ska ajg planera höstlovet med sabina puss på er / felicia



Döm inte allt du ser,
Tro inte på allt du hör &
Säg inte allt du vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0