plugg, plugg, plugg .. :(

Har precis lagt på med Felicia, vi ska snacka med våra föräldrar om helsinborg på höstlovet, hoppas. Annars blir det fan på jullovet eller något sånt. Men vi får se hur det blir med den saken :) .. Haha ja, men jag vill verkligen. För vill bort härifrån på lovet -.- pallar inte mer. Men ja, den 28:de är det fest på UH, ska dit! :d ja .. annars händer väl inte så mycket. ska snart fixa mitt nya rum (!!) , och sen ska jag plugga :( har NO prov imorgon.. Jag hatar skolan. Men iallafall, måste plugga. Det kommer enligt vissa vara skit svårt :s men jag vet inte. Ska plugga in 17 sidor, inte lite inte! Men ja, ska väl göra det snart, men måste faktiskt städa lite i rummet först, eftersom det är helt tomt :o har fått eget rum nu ja, (y) eftersom min syster har flyttat. Happyface. Men ja, vi hörs kanske senare. Kommer förhoppningvis skriva ett till inlägg innan jag ska sova.. Puss // s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0