Så äcklig

Seriöst dy äcklar verkligen mig! Så omogen sitter och srkiver att det är tilda som skriver istället för att stå för att det är du ?
Och om vi baxar inlägg det ska du fan skita i :) Jag har inte sagt att man inte får härma stor bloggare, men bara pinsamt och härma sina kompisar ju för fan! Och när vi väl har designen behöver du ju inte ha en likadan!
Och jag badade faktiskt imorse vad vet du om att jag inte gör det jag skriver ? fuck you ;)
Gumman du vet ingenting om mig längre, du dissar dina kompisar för att kunna umgås med emosarna i skolan ;)
Sen sitter du och skriver att du saknar oss, kul, du ska veta att jag inte saknar dig ett skit efter det här. Jag trodde vi höll på att bli kompisar men fuck you ;) dra åt helvete, jag står för resan dit, den lär ju ändå vara billig för dig ;)

Du kunde bara bytt design eftersom vi hade den först ? och baxat någon annans design.
Hälsa inte på oss i skolan, vi känner inte dig längre!
Sitt inte och säg att du saknar oss och att jag är viktig och massa ski för då hade du inte gjort detta så stort, usch!
Man äcklas ju bara utav dig!  Kom inte tillbaka och säg förlåt nu.

Förlåt alla söta läsare, nu har jag skrivit av mig och nu lägger jag ner detta onödiga bråket. Men har haft problem med den där ***** förut!  oh vad jag stör mig på falska människor! // felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0