Så ...

Har varit ute med sabina och lungnat ner mig. Jag hatar verkligen min mens, inte så där jätte kul och ha den på just höstlovet ?  Aja .. finns inget jag kan göra åt saken ? ..
Skoldagen gick fort. Jag hade utverklingsamtal, och det gick skit bra. Just nu ahr jagungefär fyra g ett mvg typ och resten vg. Själv trodde jag att jag skulle ha ig varning i no och idrott och typ engelska men hade faktiskt g i det :) Skolan går bra för mig *stolt*
Ska inte göra något speciellt ikväll faktiskt, sitta vid datan och så, det är ändå så jävla kallt ute så palla rinte gå ut!
Just nu är jag ensam hemma faktiskt, skönt! Har inte så mycket mer och skriva vi hörs väl antagligen lite senare, puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0