sabina är så onödig!

nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva. tänkte bara säga att jag lever , haha. har verkligen ingenting och berätta :o .. okej, det här var väl det onödigaste inlägget jag någonsin skrivit! så ..

ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA DETTA!
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - tjej
Vad står det i ditt nionde sms? - okej :)<3 
Vem ringde dig senast? - Ida 
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? - haha en kompis ;b
 Vilket språk är din mobil på? - swedia :)
Vad heter din ringsignal? - silly boy tror jag att jag har nu.  
Hur många sms har du i din inkorg? - många. men raderade ngra för nån dag sen, min mobil laggar annars. 
vad står det i ditt översta skickade sms ? - okej .. <3
Vad står det i ditt tredje sms i inkorgen ? - kan jag komma? <3
Hur många sms har du i kategorin "skickat"? - jag vet inte ? :o   
Vem är din 13:e kontakt? - Antonia.<3
är den 20:de kontakt en av dina bästa vänner? - nej, hehe. 
Gillar du nr 5? - min kusin , haha ja? xd
Har du varit i hop med nr 1? - nej, jag har inte varit "ihop" med mig själv :)
Vad har din mobil för färg? - rööööööööööööööd! :d
var detta testet ett av de roligaste? - nej, hade inget annat och skriva bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0