sabina här!

igår var en riktigt lyckad kväll! jag skrattade tills tårarna rann och jag fick ont i magen. sen hade jag bara allmänt kul haha. men somnade ändå otroligt tidigt.. allt tack vare min dåliga mobil -.- , den vibrerade inte när jag fick sms, så till slut somnade jag. har lite ångest över det. haha.

idag har jag inga planer, ska faktiskt försöka tvinga mamma och köpa en vinter jacka till mig idag, fast får se ifall hon inte har någonting annat planerat.. ;d, men ikväll ska vissa ut, själv vet jag inte hur det blir. det var ganska skönt med "chill"-helg. däremot blir det fest nästa vecka! Me längtar! ska blir riktigt kul alltså. då kan jag också lova er en massa bilder, hihi. sitter här och lyssnar på musik. ska faktiskt göra en " diss och hiss " lista snart. så kommer med ett till inlägg. vi hööörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0