sjukling

Godmorgon, ja då var man sjuk då. Kände redan igår att jag hade sjukt ont i halsen men nu är jag förskyld och har ont i både halsen och huvudet. FAN också bli sjuk på en fredag det är inte sant ? -.-
Måste iallafall bli frisk till imorgon för orkar inte vara sjuk. Idag skulle ja gju haft mitt franska prov också jävla skit också jag som pluggade och allt igår.
Aja idag blir det väll sitta vid datan, sova, läsa någon bok, och plugga franska lite till och göra klart svenskan.
Men just nu funderar jag på att ta ett bad? ska nog göra det sen ska jag städa lite efter som det ligger typ smink och kläder lite över allt här. Men vi hörs väll snart igen  puss.

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0