stanna hemma imorgon (?)

Imorgon har vi ingen vanlig skoldag, utan vi ska samla ihop pengar till något skit -.- , fan jag orkar inte. men jaja, vi får göra hur vi vill, vissa ska typ sälja saker och sånt. själv ska jag vara hemma! eller ja, troligtvis. jag tänker inte gå till skolan iallafall. Olivia, Melina och Felicia ska till stan, och aa... så jag får väl stanna hemma eller något. Måste ändå tänka på en massa, och försöka lösa lite "problem" eller vafan man ska kalla de. eftersom jag är sjukt förvirrad. hoppas allt är över snart, för jag vill inte hamna djupare i detta.. orkar inte med det nu. så får väl ta upp mina block och sånt , sen ska jag nog sitta uppe ett tag inatt.. eftersom jag har problem med och somna på kvällarna. men måste snacka med mamma om allt nu. hörs imorgon. puss //s

 


stegen känns tunga, men jag ska ta mig till en bättre värld.
sakta med säkert kommer jag bort från det här. ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0