things to do.

har inte suttit vid datorn på hela dagen! jag kom hem från skolan runt halv fyra, gick in på mitt rum och somnade faktiskt. sov till typ sju ngt. sen typ åt jag lite, sen ringde felicia mig, så typ stod båda i duschen och snackade med varandra. vi är så bäst, haha. jag älskar dig felicia. ja, sen typ tittade jag på tv , nu sitter jag här och lyssnar på musik. skolan var väl helt okej, seg dag .. imorgon kommer nog vara ganska chill hoppas jag. vi slutar "tidigt" haha. men orkar inte skriva något mer. har lite saker och göra innan jag ska gå lägga mig, haha. är inte ens trött, så kommer nog inte kunna somna i natt ;/ .. men men , mitt fel ;d .. // s

  • föna håret , sen platta håret.
  • fixa naglarna lite fort, haha!
  • skriva i mitt fina hello kitty block.
  • borsta tänderna, sen "sova" ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0